Media społecznościowe

0
183

Reklama jest dźwignią handlu – o tym mówi się od lat. Metody reklamy zmieniły się i ciągle się zmieniają. Skuteczny marketing sprawia, że firma staje się potentatem na rynku, oczywiście musi iść za tym wysoka jakość i dobra obsługa klienta. Kiedy mówi się o reklamie, jeszcze kilkadziesiąt lat temu nikomu nawet nie śniło się o istnieniu portali społecznościowych.

Portale społecznościowe

Dzisiaj większość reklam jest zamieszczonych właśnie na portalach społecznościowych i portale społecznościowe są świetnym źródłem dotarcia do klienta. To nie przypadek, że wyświetlają nam się takie a nie inne reklamy. Kiedy ustawiamy reklamę, możemy wybrać grupę docelową, czyli to komu reklama ma być pokazywana, można wybrać czy reklama ma być pokazywana kobietom czy mężczyznom oraz można wybrać przedział wiekowy a także zainteresowania osób, można też zwrócić uwagę na inne cechy. Promowanie postów na Facebooku nie jest łatwym zadaniem – jeżeli chcemy robić to w skuteczny sposób – nie można jednak powiedzieć, że jest to zadanie wybitnie skomplikowane. Na pewno jednak obsługa portali społecznościowych zmienia się i to, co było aktualne jeszcze kilka miesięcy temu, dzisiaj przestaje już być aktualnie i trzeba na nowo zastanowić się jak prowadzić skuteczną sprzedaż przez portale społecznościowe i jak skutecznie ustawić reklamę, aby trafiała do tego do kogo chcemy żeby trafiała.

Reklamy dopasowane do zainteresowań

Portale społecznościowe to bardzo specyficzne miejsce w internecie. Bardzo często wyświetlają nam się reklamy dopasowane do naszych zainteresowań i do tego co aktualnie chcemy kupić. Jeżeli zdrowo się odżywiamy to bardzo prawdopodobne, że pojawią nam się reklamy zdrowej żywności. Jeżeli w wolnych chwilach przeglądamy ubrania z pewnością widzimy reklamy ubrań. Można długo wymieniać takie zależności. Tak czy inaczej promowanie postów na portalu społecznościowym Facebook jest doskonałą metodą na dotarcie do potencjalnych klientów i na przedstawienie im swojej oferty. Później przyjdzie czas na to, aby klient zaufał marce i zdecydował się na zakup, na początku jednak musi w ogóle zauważyć istnieje filmy. Każdy sposób na dotarcie do klienta jest dobry, a w dzisiejszych czasach działalność w mediach społecznościowych wydaje się niemal idealnym sposobem. W mediach społecznościowych możemy też przeczytać komentarze innych użytkowników, część z nich będzie pozytywna a część negatywna, spośród nich musimy wybrać te, które nam wydają się najodpowiedniejsze i najbardziej wiarygodne. Media społecznościowe to narzędzie reklamowe i marketingowe XXI wieku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here