lekkikoszyk.pl

Blog ecommerce

Karton z nadrukiem
Biznes

Szybka Piłka. Karton z nadrukiem- Tak czy nie?

Szybki rozwój e-commerce i wzrost konkurencyjności na rynku wymagają od firm coraz skuteczniejszej formy reklamy. Warto więc zainteresować się nowością na rynku, jaką są kartony z nadrukiem, a konkretniej mówiąc kartony z własnym logo! 

To wyjątkowo skuteczna reklama, dzięki której możesz sporo zyskać!

Kartony z logo jako tańsza alternatywa

Trudno sobie wyobrazić wysyłkę towaru bez opakowań kartonowych. Oprócz pełnienia oczywistej funkcji ochronnej mogą też stanowić źródło informacji i reklamy.

Badania potwierdzają, że reklama w formie nadruku na kartonie jest jedną z najskuteczniejszych i pozytywnie odbieranych przez klienta. 

Pakując swoje produkty w estetyczne kartonowe opakowanie oznaczone twoim logo, niejako wręczasz klientom swoją wizytówkę. Kupno kartonów z własnym nadrukiem nie wiąże się z dużymi kosztami, takie opakowania możesz zamówić w sklepie internetowym.

Dlaczego kartony z logo są tak skuteczne?

Pudełka z nadrukowanym logo firmy stanowią skuteczną reklamę, ponieważ są łącznikiem pomiędzy tobą a klientem. Bez względu na to, czy klient kupuje towar stacjonarnie, czy przez internet, nie dostaje do rąk „gołego” produktu, a opakowany w profesjonalne pudełko. Klienci doceniają estetykę, więc jeśli zapakujesz towar w karton ze swoim logo, z pewnością wzmocnisz w nich pozytywny wizerunek firmy.

Karton z logo z pewnością wyróżni cię na tle innych firm. Jeden krótki rzut oka na karton i już wiadomo, skąd pochodzi paczka. Buduje to świadomość marki i przywiązanie klienta do niej, co jest bardzo ważne w obecnej dobie dużej konkurencji.

Opakowanie może też kształtować wyobrażenie klienta o produkcie. Nieatrakcyjne sugeruje, że produkt w środku również może być kiepskiej jakości, i odwrotnie – opakowanie estetyczne podświadomie podpowiada, że produkt jest z najwyższej półki.

Również istotne jest to, że zasięg takiej reklamy jest dużo większy niż innych mediów, co więcej nie można tej reklamy „wyłączyć”, jak ma to miejsce w przypadku reklam np. w internecie czy telewizji.

Warto również pamiętać, że w porównaniu do innych form reklamy, ten sposób jest relatywnie tani – zarówno powierzchnia reklamowa, którą wykorzystujesz, jak i poniesione koszty dają niewspółmiernie duży efekt!

Czy warto zainwestować w kartony z własnym logo?

Opakowanie produktu może pełnić wiele różnych funkcji. Przede wszystkim chroni produkt i ułatwia jego transport. Jeśli jednak chcesz odnieść sukces, warto dodatkowo zainwestować w estetyczne kartony z logo firmy, które będą też pełnić funkcję bardzo skutecznej reklamy i budować pozytywny obraz twojej firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *